Sunday, July 9, 2023

My Trip to Yamanashi: July 2023

I love traveling.

私は旅行が大好きです。

I have been to many places in my life.
私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。

I like to see beautiful places and take pictures.
私は美しいところを見て、写真を撮るのが好きです。

Under the COVID-19 situation, we cannot travel around the world freely as we used to.
コロナ禍では、かつてのように自由に海外旅行が出来ません。

Therefore I have traveled around Japan instead.
だから、その代わり、私は国内を旅しています。

I have been to 
Yamanashi many times in my life.
私は今までに山梨に何度も行ったことがあります。

Recently I went there by a bus tour from 
Shinjuku. It started at 8 AM and came back around 6:30 PM visiting 4 sightseeing spots. It was a nice trip that I would like to share the experience.
最近新宿発のバスツアーで山梨に行きました。朝8時に出発して、4つの観光地を回り夕方6時半頃戻ってきました。とても素晴らしい旅行だったので、その経験を共有したいと思います。

This is a photobook of my bus tour to 
Yamanashi on July 2, 2023.
これは私の2023年7月2日の山梨へのバス旅行の写真集です。

I hope you enjoy.
お楽しみくださいね。

https://www.amazon.com/dp/B0CBH7ZY5Z




No comments:

Post a Comment

My Trip by Bus Tour Vol.6: May 2024

I love traveling. 私は旅行が大好きです。 I have been to many places in my life. 私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。 I like to see beautiful places and take pictu...