Friday, April 28, 2023

Waterfalls in Izu: March 2023

 I love traveling.

私は旅行が好きです。

Especially I like visiting wonderful nature places such as mountains, woods, lakes, rivers, gorges, waterfalls, glaciers, beaches, and so on.
特に自然の素晴らしい山、森、湖、川、渓谷、滝、氷河、海岸等々を訪れるのが好きです。

I love to see beautiful things and take pictures.
私は美しいものを見て写真を撮るのが好きです。

This is a collection of pictures of waterfalls when I visited 
Izu Peninsula in March 2023
これは、2023年3月に伊豆半島の滝を訪れた時に撮った写真集です。

I hope you enjoy.
お楽しみくださいね。


https://www.amazon.co.jp/dp/B0C3X9S9RK

No comments:

Post a Comment

My Trip by Bus Tour Vol.6: May 2024

I love traveling. 私は旅行が大好きです。 I have been to many places in my life. 私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。 I like to see beautiful places and take pictu...