Sunday, February 27, 2022

My Favorite Places in Zambia & Zimbabwe: Victoria Falls

I love traveling. Especially I like visiting the beautiful places. I have been to many places in the world in my life and feel like sharing the experiences.

I like to see the beautiful nature, especially waterfalls. My first e-photobook was about the world highest waterfalls, the Angel Falls in Venezuela. The second e-photobook was about the largest waterfalls in the world, the Iguazu Falls which are located in Argentina and Brazil.

This is the third e-photobook about my most favorite waterfalls in the world, the Victoria Falls which are located between Zambia and Zimbabwe.

I visited there as an optional tour of the 44th Peace Boat Cruise in February 2004. I really enjoyed the tour by walking behind the waterfalls, seeing the double rainbows, and viewing from the sky by helicopter.

I hope you enjoy.

私は旅行が大好きです。特に美しいところを訪れるのが好きです。私は今まで世界中のいろいろなところを旅してきて、その経験を共有したいと思っています。

私は美しい自然、特に滝を見るのが好きです。私の最初の写真集はベネズエラにある世界最長の滝であるアンジェルフォールについてでした。2冊目は世界最大の滝であるブラジルとアルゼンチンの間にあるイグアスフォールズの写真集でした。

これは、私が一番好きなザンビアとジンバブエの間にあるヴィクトリアフォールズについての3冊目の世界の滝の写真集です。

私は、2004年2月に第44回ピースボート地球一周の船旅のオプショナルツアーとしてヴィクトリアフォールズに行きました。私は滝の裏を歩いたり、ダブルレインボーを観たり、ヘリコプターに乗って上空から眺めたりして、このツアーを楽しみました。

お楽しみくださいね。


Published on February 20, 2022



No comments:

Post a Comment

My Trip by Bus Tour Vol.6: May 2024

I love traveling. 私は旅行が大好きです。 I have been to many places in my life. 私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。 I like to see beautiful places and take pictu...