Sunday, February 27, 2022

My Favorite Places in India: Taj Mahal

I love traveling. I have been to many places in my life. I like to see beautiful places, especially UNESCO World Heritage Sites. I have been to India once during my 44th Peace Boat Cruise trip around the world. 

This is a collection of pictures from my trip to India in January 2004. I hope you enjoy.

私は旅行が大好きです。今までいろいろなところに行ってきました。私は美しいところ、特にUNESCOの世界遺産を見るのが好きです。私は、第44回ピースボート地球一周の船旅の時に、インドに一度行ったことがあります。 
これは、2004年1月にインドを旅行した時の写真集です。お楽しみくださいね。


Published on February 11, 2022



No comments:

Post a Comment

My Trip by Bus Tour Vol.6: May 2024

I love traveling. 私は旅行が大好きです。 I have been to many places in my life. 私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。 I like to see beautiful places and take pictu...