Tuesday, November 1, 2022

Sunlight: October 2022

I love to see beautiful things and take pictures.

私は美しいものを見て写真を撮るのが好きです。


I like to take pictures of sunlight through trees, clouds, and other things.

私は木漏れ日を撮るのが好きです。


When I take pictures at the sacred places like shrines and temples, I can take wonderful light pictures without realizing.

神社仏閣のような神聖な場所で写真を撮ると、気づかぬうちに素晴らしい光の写真が撮れていることがあります。


This is a collection of pictures when I visited 
Iseyama Kotai Jingu Shrine and Naritasan Temple in YokohamaKotohira Gu Shrine, Atago Jinja Shrine, Zojoji Temple inTokyoKamogawa River, Kyoto Station, and Toji Temple in Kyoto, Toyokawa Inari Jinja Shrine in Yokosuka, and sunsets were taken  from my house.

これは横浜の伊勢山皇大神宮と成田山、東京の金刀比羅宮と愛宕神社、京都の鴨川、京都駅、東寺、横須賀の豊川稲荷を訪れた時の写真と自宅からの夕陽の写真集です。


I took many pictures of Halo and Angel ladder.

沢山のハロの写真と天使の梯子の写真が撮れました。


I hope you enjoy.

お楽しみくださいね。

https://www.amazon.com/dp/B0BL3ZK6NK




No comments:

Post a Comment

My Trip by Bus Tour Vol.6: May 2024

I love traveling. 私は旅行が大好きです。 I have been to many places in my life. 私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。 I like to see beautiful places and take pictu...