Friday, September 23, 2022

My Trip to Okinawa 2021

I love traveling.
私は旅行が大好きです。

I have been to many places in my life.
私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。

I like to see beautiful places and take pictures.
私は美しいところを見て、写真を撮るのが好きです。

Under the Covid-19 situation, we cannot travel around the world freely as we used to.
コロナ禍では、かつてのように自由に海外旅行が出来ません。

Therefore I have traveled around Japan instead.
だから、その代わり、私は国内を旅しています。

I have been to Okinawa three times.
私は沖縄に3回行ったことがあります。

First was in October 2000 as a company trip.
最初は、2000年10月の社内旅行でした。

Second was in December 2003 as the first port of the call of the 44th Peace Boat Cruise.
2回目は、2003年12月に、第44回ピースボートの最初の寄港地として行きました。

Third was in December 2021 to attend a conference, and I enjoyed my vacation after that.
3回目は2021年12月にあるカンファレンスに参加し、その後休暇を楽しみました。

I had fulfilling 4 nights 5 days trip to 
Okinawa.
充実した4泊5日の沖縄旅行でした。

This is a photobook of my trip to 
Okinawa last December.
これは私の昨年12月の沖縄旅行の写真集です。

I hope you enjoy.
お楽しみくださいね。

 https://www.amazon.com/dp/B0BG8VRLWS




No comments:

Post a Comment

My Trip by Bus Tour Vol.6: May 2024

I love traveling. 私は旅行が大好きです。 I have been to many places in my life. 私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。 I like to see beautiful places and take pictu...