Monday, August 15, 2022

Sunlight: May 2022

I love to see beautiful things and take pictures. 

私は美しいものを見て写真を撮るのが好きです。


I like to take pictures of sunlight through trees and other things.
私は木漏れ日を撮るのが好きです。

When I take pictures at the sacred places like shrines and temples, I can take wonderful light pictures without realizing.
神社仏閣のような神聖な場所で写真を撮ると、気づかぬうちに素晴らしい光の写真が撮れていることがあります。

This is a collection of pictures when I visited
 Kandamyojin in TokyoOgane jinja, Kumano jinja, KinkazanShiogama jinjaShiwahiko jinja in MiyagiAsakusa in TokyoYokohamaKainanjinja in Miura, Shinagawa, and so on in May 2022.
これは、2022年5 月に東京の神田明神、宮城の大金神社、熊野神社、金華山、鹽竈神社、志波彦神社、浅草、横浜、三浦の海南神社、品川等で撮った写真集です。

I hope you enjoy.
お楽しみくださいね。

https://www.amazon.com/dp/B0B9MH8838


No comments:

Post a Comment

My Trip by Bus Tour Vol.6: May 2024

I love traveling. 私は旅行が大好きです。 I have been to many places in my life. 私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。 I like to see beautiful places and take pictu...