Sunday, February 27, 2022

My Favorite Places in Thailand: Krabi

I love traveling. Especially I like to visit beautiful places and UNESCO World Heritage Sites. 

These are the pictures from my trip to Thailand from April 16 to May 5, 2013. I hope you enjoy.

私は旅行が大好きです。特に美しい所やユネスコの世界遺産を訪ねるのが好きです。
これらは、私が2013年4月16日から5月5日までタイを旅した時の写真です。どうぞ楽しんでくださいね。


Published on December 29, 2021



No comments:

Post a Comment

My Trip by Bus Tour Vol.6: May 2024

I love traveling. 私は旅行が大好きです。 I have been to many places in my life. 私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。 I like to see beautiful places and take pictu...