Wednesday, July 19, 2023

Waterfalls in Nara: July 2022

I love traveling. 

私は旅行が好きです。

 

Especially I like visiting wonderful nature places such as mountains, woods, lakes, rivers, gorges, waterfalls, glaciers, beaches, and so on.

特に自然の素晴らしい山、森、湖、川、渓谷、滝、氷河、海岸等々を訪れるのが好きです。

 

I love to see beautiful things and take pictures.

私は美しいものを見て写真を撮るのが好きです。

 

What were you doing around this time last year?

去年の今頃何していましたか?

 

I was traveling around Kansai as follows:

私は次のように関西を旅していました。

 

https://www.amazon.com/dp/B0BLNK6Q92

 

My main purpose of this trip was to visit two festivals, one was the Gion Festival in Kyoto and the other was the annual festival at Tenkawa dai benzaiten sha Shrine in Nara.

主な目的は、京都の祇園祭と奈良の天河大辨財天社の例大祭を見ることでした。

 

I did not expect to see waterfalls, but to my lucky I could see some in Kyoto and Nara.

滝に行けるとは思っていませんでしたが、幸運なことに京都と奈良でいくつか見れました。

 

This is the e-photobook of the Mitarai canyon where I happened to visit on July 17, 2022.

これは2022717日に、たまたまみたらい渓谷に行けた時の写真集です。

 

I hope you enjoy.

お楽しみくださいね。


https://www.amazon.com/dp/B0CC9Z172V




No comments:

Post a Comment

My Trip by Bus Tour Vol.6: May 2024

I love traveling. 私は旅行が大好きです。 I have been to many places in my life. 私は今までの人生いろいろなところに行ってきました。 I like to see beautiful places and take pictu...